Α) Υποστήριξη στα Επείγοντα [Επιλύονται σε πρώτο χρόνο]. Αφορά την απρόσκοπτη λειτουργία της ιστοσελίδας και των e-mail σας. Για παράδειγμα, επισκευή της αποστολής/λήψης των e-mail σας από τον server. Δεν περιλαμβάνεται η επιδιόρθωση τοπικών δυσλειτουργιών στο πρόγραμμα σας (Outlook, Thunderbird, Gmail)
Β) Εκπαίδευση και Υποστήριξη [Επιλύονται σε μία έως πέντε εργάσιμες ημέρες]. Για παράδειγμα, στο πακέτο Φιλοξενίας (135€/έτος), έχετε 1 αίτημα/μήνα που αφορά την Τεχνική Υποστήριξη ή και Εκπαίδευση για το website σας. Για παράδειγμα, προσθήκη νέων φωτογραφιών/κειμένων.
Γ) Πρόσθετα αιτήματα [Επιλύονται σε μία έως πέντε εργάσιμες ημέρες]. Για οποιοδήποτε πρόσθετο (πέραν του ενός/μήνα) νέο αίτημα προκύπτει, θα υπάρχει επιπλέον ανάλογη επιβάρυνση εφάπαξ κόστους. Για παράδειγμα, όταν χρειαστείτε δεύτερο αίτημα σε διάστημα μικρότερο του ενός μήνα.