Τα νέα δεδομένα του "εξωτερικού" SEO (μέρος 2ο)

 

 

Σε συνέχεια του άρθρου για τις  "εξελίξεις στο "εσωτερικό" SEO" δείτε τα νέα δεδομένα για τις εξελίξεις και στο "εξωτερικό" SEO:

 

Είναι δεδομένο πια ότι η κατασκευή ιστοσελίδας είναι αλληλένδετη με την βελτιστοποίηση και την προώθηση στις μηχανές αναζήτησης.

Το SEO είναι ένας κύκλος που αρχίζει μαζί με την κατασκευή της ιστοσελίδας και συνεχίζεται μετά το τέλος της κατασκευής.

Η OFF-Page βελτιστοποίηση, αποτελεί την εξωτερική βελτιστοποίηση και προώθηση της ιστοσελίδας μας. Με τον όρο εξωτερική, εννοούμε όλους τους εξωτερικούς παράγοντες και όλα τα περιφερειακά που επηρεάζουν την ιστοσελίδα μας και την επισκεψιμότητα της, όπως: οι υπερσυνδέσεις, τα backlinks, το όνομα χώρου - domain name, το Blog, οι κατάλογοι, το newsletter, τα κοινωνικά δίκτυα κλπ.

Οι ίδιες οι μηχανές αναζήτησης, μας ωθούν στην ανθρωποκεντρική Off-Page βελτιστοποίηση.

 

Οι αλλαγές στην Off-Page βελτιστοποίηση:

 

 

Οι υπερσυνδέσεις και τα backlinks

Στο παλιό SEO, oι υπερσυνδέσεις και τα backlinks έπρεπε να ταιριάζουν απόλυτα με τις λέξεις-κλειδιά. Σήμερα, θέλει ποικιλομορφία συνδέσμων και CTA (Call to Action) υπερσυνδέσεις, τύπου "ρωτήστε μας", "κάντε κλικ εδώ" κοκ.


Η σημασία του ονόματος χώρου

Το SEO όριζε ακριβή αντιστοίχηση των domain names με τις λέξεις-κλειδιά.

Σήμερα, τα πάντα είναι γύρω από το εμπορικό σήμα, το Brand Name σας. Όλες οι ενέργειες επικεντρώνονται στο "χτίσιμο" της αναγνωρισιμότητας της επωνυμίας, Brand Awarreness.

Άλλη μία εξέλιξη στον χώρο των Domain Names, είναι η ύπαρξη νέων καταλήξεων στα ονόματα. Πέρα δηλαδή από τα γνωστά .com, .gr, .eu κλπ, οι νέες καταλήξεις είναι σχετικές με το περιεχόμενο της ιστοσελίδας. Π.χ factory.pizza, ecustomer.manifest.gr

Αυτό βέβαια, όπως λένε και αντιπρόσωποι της Google δεν αλλάζει κάτι στα γενικότερα κριτήρια για την κατάταξη των ιστοσελίδων, καθώς μια εταιρική επωνυμία είναι πολύ πιο δυνατή από ένα Domain γεμάτο λέξεις κλειδιά.

 

Τα Blog, οι συνδέσεις (links) και τα σχόλια προς αυτά

Παλαιότερα, τα links από "πλαστά" blogs με πληρωμένες διαφημίσεις και λογισμικά που ανεβάζουν αυτόματα τα σχόλια σε blogs, έδιναν καλές βαθμολογίες (page rank).

Σήμερα όμως αυτό που μετράει, είναι το υψηλής ποιότητας Guest Blogging με πραγματικό κοινό/επισκέπτη και τυχόν σχόλια στα Blog χρησιμοποιούνται μόνο για το "χτίσιμο" αξιόπιστων σχέσεων και εμπιστοσύνης.

 

Πώς γίνεται η καταχώρηση στους καταλόγους

Η αυτόματη, μαζική καταχώρηση σε χαμηλής ποιότητας καταλόγους, βοηθούσε στην κατάταξη SEO με τα παλιά δεδομένα. Με τα νέα SEO δεδομένα όμως, επιβάλλονται οι χειροκίνητες καταχωρήσεις σε εγκεκριμένους, ποιοτικούς καταλόγους και στοχευμένες κατηγορίες.

 

To PR και τα δελτία τύπου

Το online PR και η μαζική παραγωγή backlink, ήταν το βασικό ζητούμενο στην προηγούμενη τάξη του SEO.

Τώρα, η λύση είναι το πραγματικό PR το οποίο περιλαμβάνει πραγματικές αποστολές ενημερωτικών δελτίων - newsletter.

 

Ο ρόλος των κοινωνικών δικτύων

Τα πιο σημαντικά Social Media για το παλιό SEO ήταν τα Digg, StumbleUpon, Reddit, del.icio;us και Yahoo Buzz.

Στο νέο SEO, τα social media είναι το βασικό κανάλι προώθησης.

Google+TwitterFacebookLinkedIn είναι μερικές από τις πιο σημαντικές πλατφόρμες κοινωνικών δικτύων για επιτυχημένο SEO.

Μόνο ένας έμπειρος τεχνικός SEO μπορεί να παρακολουθεί όλα τα νέα δεδομένα των αλγορίθμων των μηχανών αναζήτησης και να τα εφαρμόζει στις ιστοσελίδες και στα περιφερειακά.

 

Η συντήρηση των αποτελεσμάτων είναι μια μακροχρόνια διαδικασία που συνεχώς δέχεται βελτιώσεις. 

 

Οι αλλαγές γίνονται πάντα με γνώμονα την ικανοποίηση του χρήστη του Διαδικτύου. Έτσι λοιπόν, προκειμένου να αποφευχθούν τα φαινόμενα κακοηθειών στο SEO, τα δεδομένα αλλάζουν και βελτιώνονται διαρκώς.

 

Περισσότερα για επαγγελματικό SEO & πώς να γίνετε το πρώτο όνομα στην αγορά:

Ρωτήστε μας

Please publish modules in offcanvas position.