Blog

Καλύτερο SEO με βελτιωμένες σελίδες κατηγοριών στο e-shop σας

Θα θέλατε να μάθετε ένα μυστικό που αφορά την ενίσχυση του SEO για το e-shop σας;

Αφορά τις σελίδες κατηγοριών και τη δύναμη του περιεχομένου που σχετίζεται με μια κατηγορία.

Ενίσχυση του SEO βελτιστοποιώντας τις σελίδες κατηγοριών του e-shop σας

Υπάρχουν άπειρα SEO tips για για τις σελίδες των προϊόντων σας, που σας βοηθούν να ενισχύσετε την κατάταξή σας στα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης (SERPs). Ωστόσο, οι σελίδες των κατηγοριών συχνά δεν είναι βελτιστοποιημένες. Αν δεν έχετε βελτιστοποιήσει ακόμη τις σελίδες κατηγοριών του e-shop σας, πρέπει να το κάνετε σήμερα κιόλας.

Οι σελίδες κατηγοριών ενός e-shop, ταξινομούνται για λέξεις-κλειδιά και φράσεις συμπεριλαμβανομένων και μικρών ή μεγάλων φράσεων-κλειδιών.

Ξεκινήστε λοιπόν σήμερα, ακολουθώντας τις παρακάτω συμβουλές που θα βελτιώσουν την εμπειρία των χρηστών στην ιστοσελίδα σας. Οι πωλήσεις σας θα βελτιωθούν σημαντικά:

Μια Γονική Κατηγορία πρέπει να έχει τη δική της σελίδα

Θα ενισχύσετε το SEO αλλά και την εμπειρία χρήστη (UX) στην ιστοσελίδα σας, φτιάχνοντας για κάθε γονική κατηγορία τη δική της μοναδική σελίδα.

Σχετική έρευνα έδειξε ότι οι χρήστες δεν θέλουν να κάνουν περιορισμένες επιλογές περιήγησης, ενώ πολλοί χρήστες επιθυμούν να ανοίγει μια σχετική σελίδα όταν κλικάρουν επάνω σε μια γονική κατηγορία.

Για παράδειγμα, εάν πουλάτε online έπιπλα και διακοσμητικά αξεσουάρ, πρέπει να έχετε τα προϊόντα σας οργανωμένα σε κατηγορίες που αντικατοπτρίζουν περιοχές του σπιτιού, όπως: "Υπνοδωμάτιο", "Καθιστικό" και "Τραπεζαρία", κάτω από τα οποία έχετε συγκεκριμένα στοιχεία όπως: τραπέζια, καρέκλες, καλύμματα, κρεβάτια, μπουφέδες κ.λπ.

Προσφέρετε μια ξεχωριστή σελίδα σε κάθε κατηγορία για κάθε δωμάτιο και μην αναγκάζετε τους επισκέπτες σας να επιλέξουν μια από τις υποκατηγορίες. Οι επισκέπτες σας θεωρούν δεδομένο να κλικάρουν επάνω σε μια γονική κατηγορία και να ανοίξει σε μια ξεχωριστή σελίδα.

Επιπλέον, προσθέτει πλούσια βελτιστοποίηση SEO για την ιστοσελίδα σας με παράλληλα την προσθήκη πλούσιου περιεχομένου σχετικού με την κατηγορία.

Ενισχύοντας το SEO για τους Τίτλους των Υποκατηγοριών

Μια σελίδα κατηγορίας έχει μια επικεφαλίδα που ονομάζεται από τον σχεδιαστή ιστοσελίδων ως Header 1 (H1). Αποτελεί την βασική ειδοποίηση για τους επισκέπτες της ιστοσελίδας αλλά και για την Google, για το τι είναι η συγκεκριμένη σελίδα και τι αφορά.

Οι τίτλοι μιας υποκατηγορίας, μπορούν να οριστούν ως Header 2 (H2). Στις υποκατηγορίες αυτές θα πρέπει να μπορούν οι επισκέπτες να κλικάρουν πάνω και να μεταφέρονται στη σελίδα μεμονωμένων κατηγοριών. Μπορείτε επίσης να βελτιστοποιήσετε αυτούς τους τίτλους με σχετικές λέξεις-κλειδιά.

Βελτιστοποιήστε τις Περιγραφές των Υποκατηγοριών

Αν και άλλοι ανταγωνιστές σας προσφέρουν online μερικά ίδια προϊόντα από αυτά που πουλάτε, ίσως να έχετε προβλήματα κατάταξης ιδιαίτερα για ένα συγκεκριμένο προϊόν. Ωστόσο, μπορείτε να ξεπεράσετε αυτήν την πρόκληση επιλέγοντας τις σωστές περιγραφές και προσθέτοντας το σωστό αντίγραφο σε κάθε περιγραφή υποκατηγορίας.

Προσαρμόστε την εμφάνιση του περιεχομένου σας στην πρώτη ή τη δεύτερη γραμμή της περιγραφής, με την επιλογή "διαβάστε περισσότερα" (ή απλά "περισσότερα") για να επεκτείνετε περιγραφή.

Ένα από τα μεγαλύτερα λάθη που μπορείτε να κάνετε στις σελίδες των κατηγοριών του e-shop σας, είναι να αναπαράγετε περιεχόμενο από σελίδες υποκατηγοριών.

Η Google τιμωρεί την αναπαραγωγή περιεχομένου (είτε μέσα από την ιστοσελίδα σας είτε από άλλες ιστοσελίδες) στις ταξινομήσεις σελίδων. Έτσι, όταν προσθέτετε περιεχόμενο στις σελίδες των κατηγοριών σας, βεβαιωθείτε ότι είναι μοναδικό και με συνάφεια, χρησιμοποιώντας κατάλληλα λέξεις-κλειδιά και φράσεις.

Εάν χρησιμοποιείτε μια υποκατηγορία σε περισσότερες από μία σελίδες γονικής κατηγορίας, βεβαιωθείτε ότι χρησιμοποιείτε μοναδικό περιεχόμενο για κάθε σελίδα στην οποία εμφανίζεται ο σύνδεσμος.

Τέλος, φροντίστε να μην χρησιμοποιείτε συγκεκριμένες πληροφορίες για ένα μεμονωμένο προϊόν, όπως τον αριθμό μοντέλου ή κάποιον ειδικό κωδικό. Αυτές οι πληροφορίες πρέπει να βρίσκονται σε μια μεμονωμένη σελίδα προϊόντος. Διαφορετικά, αυτές οι σελίδες θα μπορούσαν να καταλήξουν να ανταγωνίζονται μεταξύ τους στις μηχανές αναζήτησης, μειώνοντας τελικά την εμφάνιση και των δύο.

Βελτιστοποιήστε τις εικόνες των Προϊόντων

Επιλέξτε κατάλληλες εικόνες για τις σελίδες των κατηγοριών σας. Στη συνέχεια βεβαιωθείτε ότι τις έχετε βελτιστοποιήσει για SEO. Για καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX), θα πρέπει επίσης οι επισκέπτες να έχουν τη δυνατότητα να κλικάρουν.

Χρησιμοποιήστε εικόνες υψηλής ποιότητας, αλλά βεβαιωθείτε ότι το μέγεθός τους δεν προκαλεί προβλήματα στη φόρτωση της σελίδας. Αν το επιτρέπει το brand σας και τα προϊόντα σας, συμπεριλάβετε ανθρώπινα θέματα στις εικόνες σας για μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τους επισκέπτες.

Ανάλογα την πλατφόρμα λογισμικού που χρησιμοποιεί το e-shop σας (Woocommerce, PrestaShop, κ.ά.), μπορείτε να προσθέσετε εναλλακτικό κείμενο (alt-text) για την εικόνα σας και ενδεχομένως μια λεζάντα και μια περιγραφή. Επιλέξτε το κείμενο που θα προσθέσετε στην εικόνα προσεκτικά, χρησιμοποιώντας κατάλληλες λέξεις-κλειδιά και φράσεις. Αυτό θα δώσει στις σελίδες κατηγοριών σας μια τεράστια SEO ώθηση.

Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σας θέλουν επίσης να πλοηγηθούν κατευθείαν στα προϊόντα που εμφανίζετε σε μια εικόνα κατηγορίας σελίδας. Για το λόγο αυτό πρέπει να διασφαλίσετε ότι οποιαδήποτε εικόνα χρησιμοποιείτε απευθύνεται σε κάποιο προϊόν που πουλάτε και ότι η ίδια η εικόνα συνδέεται με το προϊόν που αντιπροσωπεύει. Χρησιμοποιήστε αυτήν την πρακτική για όλες τις εικόνες που χρησιμοποιείτε στην ιστοσελίδα σας για να εξασφαλίσετε ακόμα καλύτερη εμπειρία χρήστη (UX).

Προσθέστε Περιεχόμενο από τους χρήστες σας

Οι online αγοραστές θέλουν να διαβάζουν τα σχόλια των χρηστών πριν κάνουν μια αγορά. Το 77% των πιθανών αγοραστών, διαβάζει κριτικές χρηστών πριν αποφασίσει να πραγματοποιήσει μια αγορά. Το περιεχόμενο που δημιουργείται από χρήστες όπως οι κριτικές προϊόντων, είναι επίσης μια ισχυρή στρατηγική για την ενίσχυση του SEO και θα πρέπει να τις θέσετε σε λειτουργία στις σελίδες των κατηγορίας σας.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε μια στρατηγική δημιουργίας περιεχομένου, επειδή τόσο οι προοπτικές σας όσο και η Google επιθυμούν να βλέπουν αυτό το περιεχόμενο να ενημερώνεται τακτικά. Οι πιθανοί αγοραστές σας και η Google θα απογοητευθούν εάν όλες οι κριτικές σας είναι μήνες ή και χρόνια πριν.

Συμπεριλάβετε επιπλέον εμπλουτισμένα με SEO στοιχεία στις σελίδες κατηγοριών

Εκτός από τους τίτλους σελίδων και υποκατηγοριών, μπορείτε να χρησιμοποιήσετε και άλλα στοιχεία για να βελτιώσετε την εμπειρία των χρηστών σας και να ενισχύσετε το SEO.

Συμπεριλάβετε το λογότυπο και το όνομα, τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου της εταιρείας σας, χρησιμοποιώντας τη μορφή που χρησιμοποιείτε σε ολόκληρη την ιστοσελίδα σας.

Προσθέτοντας συνδέσμους όπως: "σχετικά προϊόντα" ή "οι χρήστες αγόρασαν επίσης" είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος για να ενισχύσετε το SEO στις σελίδες των κατηγοριών σας και να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Μπορείτε επίσης να παρουσιάζετε ειδικές προσφορές ή να δίνετε στους πελάτες σας έναν κωδικό προσφοράς ή έκπτωσης, για παράδειγμα όταν εγγράφονται στο newsletter σας.

Μην ξεχάσετε το καλάθι αγορών σας να έχει τα κατάλληλα CTA κουμπιά για άμεση προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι, εφόσον βέβαια μπορούν να εφαρμοστούν στην ιστοσελίδα σας.

Ενισχύστε τη σελίδα των Κατηγοριών για το SEO ακόμα περισσότερο με το Blog της επιχείρησή σας

Μόλις oi σελίδες των κατηγοριών φτάσουν στην καταλληλότερη μορφή τους χρησιμοποιώντας τις παραπάνω στρατηγικές, μπορείτε να τις ωθήσετε ακόμα περισσότερο με το blogging.

Ο πραγματικός σκοπός ενός επιχειρηματικού blog, είναι να συμβάλει στην ενίσχυση της θέσης της ιστοσελίδας σας στην κατάταξη των αναζητήσεων της Google. Το blog σας πρέπει να παρέχει υψηλής ποιότητας περιεχόμενο, το οποίο να ικανοποιεί τους στόχους σας ώστε να προωθήσετε ακόμη περισσότερο τις σελίδες των κατηγοριών του e-shop σας.

Γράψτε blog post που σχετίζονται με τις σελίδες κατηγοριών σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να προσθέσετε μια ανάρτηση σχετικά με τον τρόπο επιλογής ενός σετ τραπεζαρίας ιδανικό για περιορισμένο χώρο. Συμπεριλάβετε έναν υπερσύνδεσμο προς τη σελίδα κατηγορίας σας και χρησιμοποιήστε λέξεις-κλειδιά και φράσεις με συνεκτικό τρόπο.

Επικοινωνήστε μαζί μας σήμερα, εάν επιθυμείτε την κατασκευή ενός επιτυχημένου e-shop ώστε να πραγματοποιούνται με ασφάλεια οι online πωλήσεις σας και να ενισχύσετε τη SEO κατάταξη της ιστοσελίδας σας με RocketSEO.

Tags: ,
Newsletter ενημέρωση:

Ποιο CMS χρησιμοποιείτε;