Sarafi 67, Athens, 12241

Οι εξελίξεις στο “εσωτερικό” SEO (μέρος 1ο)

Το  Search Engine Optimization (SEO), είναι η βελτιστοποίηση όλων των πόρων της ιστοσελίδας, εσωτερικά (ON-site) και εξωτερικά (OFF-site), και η προώθηση τους στο διαδίκτυο, με ορθές πρακτικές προώθησης. Το SEO έχει ως αποτέλεσμα την εμφάνιση των ιστοσελίδων στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης. Η συντήρηση των αποτελεσμάτων  είναι μια μακροχρόνια διαδικασία που πρέπει να γίνεται μόνο από SEO experts.

Έτσι λοιπόν, με το πέρασμα του χρόνου το SEO διαφοροποιείται συνεχώς. Ποια όμως είναι τα νέα δεδομένα στο SEO και πως αυτό έχει διαφοροποιηθεί;

Το SEO είναι μια πολύπλευρη υπηρεσία. Οι διαφοροποιήσεις, γίνονται συνολικά σε όλες τις παραμέτρους του SEO. Οι μεγαλύτερες αλλαγές και ο νέος προσανατολισμός είναι πιο εμφανής στις διαδικασίες “εσωτερικής” (ON-site)βελτιστοποίησης της ιστοσελίδας.

Οι αλλαγές στην ON-SITE βελτιστοποίηση

Ο ρόλος των λέξεων κλειδιών

Παλαιότερα αυτό που είχε σημασία για το SEO ήταν μια περιορισμένη και “κλειστή” ομάδα λέξεων-κλειδιών. Σήμερα όμως, οι λέξεις-κλειδιά διευρύνονται και δίνεται έμφαση στους όρους αναζήτησης του κοινού.

Η σημασία του User Experience

Η βελτιστοποίηση στο παρελθόν, γινόταν μετά τον σχεδιασμό και την κατασκευή της ιστοσελίδας. Δεν δινόταν ιδιαίτερη βάση στον Responsive σχεδιασμό και στην ταχύτητα φόρτωσης και απόδοσης της ιστοσελίδας.

Ολόκληρη η νοοτροπία του SEO και των μηχανών αναζήτησης στρέφεται πλέον πελατοκεντρικά.

Σήμερα, το user experience είναι υψίστης σημασίας. Η εμπειρία του χρήστη, βελτιώνεται σημαντικά. Στόχος είναι το engagement, η αλληλεπίδραση του επισκέπτη, η μεγάλη διάρκεια παραμονής στην ιστοσελίδα και η μείωση των ποσοστών εγκατάλειψης.

Ο Responsive Σχεδιασμός της ιστοσελίδας για ορθή λειτουργία σε κινητά και tablets, αλλά και η επαγγελματική φιλοξενία για ταχύτητα φόρτωσης και καλή απόδοση, είναι πλέον προαπαιτούμενα για μια σύγχρονη εταιρική και όχι μόνο ιστοσελίδα.

Περιεχόμενο ιστοσελίδας

Το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, οριζόταν από την ζήτηση στις μηχανές αναζήτησης και με βάση τις λέξεις-κλειδιά. Ως επί το πλείστον, το περιεχόμενο ήταν μόνο σε μορφή κειμένου, με title tags και meta περιγραφές, γεμάτες λέξεις-κλειδιά.

Πλέον το ζητούμενο για το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, είναι να είναι ευανάγνωστο στον επισκέπτη, χωρίς επιτηδευμένα επαναλαμβανόμενες λέξεις κλειδιά, με θελκτικούς τίτλους και meta περιγραφές. Σημαντική επίσης είναι η ποικιλία του περιεχομένου: άρθρα, εικόνες, video κοκ, ώστε να βελτιώνεται η εμπειρία του χρήστη και η παραμονή του στην ιστοσελίδα.

Ο ρόλος των κειμενογράφων

Παλαιότερα, η δημοσίευση του περιεχομένου γινόταν από συγγραφείς… “φαντάσματα” που τους ανάθεταν την συγγραφή κειμένων ή την αγορά τους, με αποτέλεσμα τα χαμηλής ποιότητας άρθρα.

Σήμερα, σημαντικό για το SEO είναι η παραγωγή αξιόλογου και ποιοτικού περιεχομένου, που να είναι το ιδανικό προς αναδημοσίευση.

Η ποιότητα είναι πάνω από την ποσότητα.

Οι ετικέτες και τα links προς πραγματικούς αρθρογράφους επιβάλλονται για εμπιστοσύνη και εξανθρωπισμένα αποτελέσματα αναζήτησης.

Extra SEO facts

  • Η βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας είναι πλέον απαραίτητη. Από τον σχεδιασμό της έως την κατασκευή της, αλλά και από εκεί και έπειτα το SEO είναι πλέον καθημερινότητα. Ο προσανατολισμός όμως της βελτιστοποίησης στρέφεται προς τον επισκέπτη και την ικανοποίηση του.

Ικανοποιημένος επισκέπτης = υψηλότερη κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης

  • To Search Engine Optimization και οι εξελίξεις στα κριτήρια της Google και των μηχανών αναζήτησης είναι μια συνεχόμενη πραγματικότητα. Είναι μια δυναμική διαδικασία, με συνεχώς νέα δεδομένα για την αποφυγή ανορθόδοξων τεχνικών που έχουν κύριο σκοπό τους να αλλοιώσουν την ποιότητα των αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης.
  • Ο λόγος που το SEO πρέπει να γίνεται μόνο από επαγγελματίες, είναι γιατί τα δεδομένα για την ορθή προώθηση αλλάζουν διαρκώς και μόνο ένας επαγγελματίας μπορεί να παρακολουθεί και να συμβαδίζει με αυτές τις αλλαγές. Οι μηχανές αναζήτησης και ειδικά η Google, είναι “ζωντανοί οργανισμοί” απόλυτα δυναμικοί και βελτιώνουν διαρκώς τα κριτήρια τους για να εξασφαλίσουν την ύπαρξη μόνο ποιοτικών αποτελεσμάτων στις αναζητήσεις τους.
  • Μόνο ένας εξειδικευμένος τεχνικός στο SEO μπορεί να παρακολουθεί και να εφαρμόζει όλες αυτές τις καθημερινές αλλαγές. Έτσι, με μακροχρόνια συνεργασία, καταφέρνουμε την σταθεροποίηση της ιστοσελίδας μας στις πρώτες θέσεις των μηχανών αναζήτησης.
Author

Vaggelis

by admin

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Copyright ©2023 BLB.gr