Sarafi 67, Athens, 12241

Αποστολή Newsletter – Σκοπός, Στόχος και Χρήσιμα tips

Το Newsletter είναι το ενημερωτικό δελτίο προώθησης μιας επιχείρησης, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.

Στέλνεται με email και είναι ένα δυνατό εργαλείο marketing, το οποίο με σωστή στρατηγική, εκπαίδευση, ανάλυση στατιστικών και περιοδική βελτίωση, παρέχει στους πελάτες – συνεργάτες σας και στον κύκλο που δραστηριοποιήστε, υψηλή ποιότητα ενημέρωσης.

Ένα Newsletter στέλνεται σε συγκεκριμένη λίστα πελατών, οι οποίοι το έχουν ζητήσει, δηλαδή έχουν εγγραφεί στη λίστα σας.

Εάν η επιχείρησή σας δεν διαθέτει σήμερα κάποια υπηρεσία newsletter, θα πρέπει να σκεφτείτε να ξεκινήσετε κάποια. Το newsletter marketing μπορεί να προσφέρει στην επιχείρησή σας σταθερή απόδοση επένδυσης (ROI) και άλλα οφέλη προστιθέμενης αξίας.

Τι είναι το Newsletter;

Το newsletter είναι ένα εργαλείο marketing που χρησιμοποιείται από επιχειρήσεις και οργανισμούς για να μοιράζονται σχετικές και πολύτιμες πληροφορίες με το δίκτυο πελατών, υποψηφίων και συνδρομητών τους. Ένα newsletter σάς δίνει άμεση πρόσβαση στα εισερχόμενα του κοινού σας, επιτρέποντάς σας να μοιράζεστε ελκυστικό περιεχόμενο, να προωθείτε τις πωλήσεις και να αυξάνετε την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σας. Επιπλέον, μπορείτε να διαβάζετε και να παρακολουθείτε τα στατιστικά των newsletter που στέλνετε, πράγμα που σημαίνει ότι μπορείτε να παρακολουθείτε την πρόοδό σας και να κάνετε βασικές προσαρμογές που οδηγούν σε περισσότερες επιτυχίες και ανοίγματα.

Γιατί το Newsletter είναι απαραίτητο εργαλείο Marketing για μία ηλεκτρονική επιχείρηση;

Ένα πλεονέκτημα της αποστολής newsletter είναι ότι αποτελεί ένα ισχυρό και απαραίτητο εργαλείο marketing, που μπορεί να χρησιμοποιηθεί από σχεδόν κάθε τύπο επιχείρησης, ανεξάρτητα από τον κλάδο της. Για τους bloggers, τα ενημερωτικά δελτία βοηθούν να κρατούν το κοινό τους ενημερωμένο με τις πιο πρόσφατες αναρτήσεις τους και αποτελούν μια αποτελεσματική μορφή συχνής επικοινωνίας. Για τις επιχειρήσεις και τα ηλεκτρονικά καταστήματα, τα newsletters βοηθούν στην διάδοση πολύτιμου περιεχομένου στους υπάρχοντες και δυνητικούς πελάτες σας.

  • Σκοπός αποστολής Newsletter:

Συνήθως, ο σκοπός της αποστολής ενός newsletter, είναι η προώθηση ενός προϊόντος ή μιας υπηρεσίας και η δημιουργία αναγνωρισιμότητας του brand σας με τους συνδρομητές σας. Ο ακριβής σκοπός του newsletter σας θα εξαρτηθεί από τους στόχους σας.

Έχει έναν άμεσο σκοπό και έναν έμμεσο.

Ο άμεσος, είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες σας, αλλά και η ενημέρωση των ήδη πελατών σας.

Ο έμμεσος, είναι η αύξηση των πωλήσεων και έρχεται ως δευτερεύον σκοπός.

Και αυτό, γιατί ένα newsletter δεν πρέπει να έχει αυστηρά τη μορφή ενός διαφημιστικού μηνύματος και προώθησης.

  • Στόχος:

Η ενημέρωση του κοινού μας σχετικά με:

  • Προσφορές και νέα της εταιρείας σας
  • Διακρίσεις
  • Νέες συνεργασίες
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις και διαγωνισμούς
  • Tips και χρήσιμες συμβουλές
  • Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις και πολλά άλλα.

Πλεονεκτήματα Αποστολής newsletter

  • Χαμηλό κόστος marketing (εάν επιλέξετε τον σωστό πάροχο).
  • Δείχνουν ότι ενδιαφέρεστε για το αντικείμενό σας και το εξελίσσεται συνεχώς.
  • Είναι προσωποποιημένα, καθώς διαμορφώνονται σύμφωνα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.
  • Είναι άμεσα. Εάν ο πελάτης θεωρήσει ότι τον ενδιαφέρει (από τον τίτλο και μόνο) θα το δει και εσείς θα το ξέρετε!
  • Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο website σας.
  • Αντίθετα με τα social media, όπου το κοινό σας μπορεί να “χάσει” μερικές δημοσιεύσεις σας, στο newsletter τις βλέπει πάντα.

Χρήσιμα tips αποστολής ενός επιτυχημένου newsletter (+ 6 Tips)

  • Επιλέξτε ένα θέμα σχετικό με τον κλάδο σας, το οποίο θα ενδιαφέρει το κοινό σας.
  • Αποφεύγετε εκφράσεις που μπορεί να παραπέμπουν σε διαφημιστικό προωθητικό μήνυμα (Σοκ, SOS, Τελευταία κομμάτια, προλαβαίνετε κλπ) και μην το χρησιμοποιείτε γι’ αυτόν το σκοπό.
  • Το λογότυπό σας πρέπει να υπάρχει μέσα στο newsletter γιατί είναι η ψηφιακή υπογραφή σας. Όμως μην κάνετε εισαγωγή με αυτό, καθώς μπορεί να απομακρύνει τον αναγνώστη.
  • Ο τίτλος newsletter αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, για το αν ο πελάτης θα ανοίξει το email ή όχι. Προτιμήστε έναν σύντομο, σχετικό και ελκυστικό τίτλο.
  • Χρησιμοποιήστε γραφικά και καλαίσθητες, σχετικές φωτογραφίες, χωρίς να υπερβάλλετε.
  • Δώστε συμβουλές και χρήσιμα tips που αφορούν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  • Το newsletter πρέπει να είναι responsive.
  • Δοκιμάστε να δείτε πώς φαίνεται το newsletter σας σε διαφορετικούς browsers και συσκευές.
  • Διαλέξτε μόνοι σας ένα έτοιμο template ή ζητήστε μας να φτιάξουμε κάτι ανάλογο με τις απαιτήσεις σας.
  • Το φόντο στο newsletter σας, πρέπει να είναι ξεκούραστο και καθαρό.
  • Απλό περιεχόμενο και design, ώστε να ο αναγνώστης να εστιάσει άμεσα στο σημαντικό στοιχείο.
  • Προσοχή με το όνομα του email σας: Όλοι οι πάροχοι email και οι ανιχνευτές spam θα αποκλείσουν το newsletter σας, αν έχει “ύποπτο” domain.
  • Alt-text tag: χρησιμοποιήστε το tag του εναλλακτικού κειμένου για τις εικόνες σας, σε περίπτωση που δεν φορτώσουν κάπου.
  • Τα email έχουν συνήθως μήκος 600pixels, καλό θα είναι να μην τα υπερβείτε.
  • Σκεφτείτε να φτιάξετε το newsletter σας σε δύο στήλες.

Πάρτε μερικές ιδέες για πρωτοποριακά newsletter designs στο Pinterest.

Διαβάστε ακόμα περισσότερα για το ισχυρό εργαλείο marketing – το Newsletter.

Author

Vaggelis

by admin

Αφήστε μια απάντηση

Your email address will not be published.

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Επικοινωνία

Attica | Sarafi 67, Athens, 12241

Evia | Odysseos 21, Karystos, 34001, 

Cyclades | Naxos Island, 84300

Copyright ©2023 BLB.gr