Newsletter

Το Newsletter είναι το ενημερωτικό δελτίο προώθησης μιας επιχείρησης, για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρει.
 
Στέλνεται με email και είναι ένα δυνατό εργαλείο marketing, το οποίο με σωστή στρατηγική, εκπαίδευση, με ανάλυση στατιστικών και περιοδική βελτίωση, παρέχει στους πελάτες - συνεργάτες σας και στον κύκλο που δραστηριοποιήστε, υψηλή ποιότητα ενημέρωσης. 
Ένα Newsletter στέλνεται σε συγκεκριμένη λίστα πελατών, οι οποίοι το έχουν ζητήσει.

 

Γιατί όμως το Newsletter είναι απαραίτητο;

  • Σκοπός:

Έχει έναν άμεσο σκοπό και έναν έμμεσο.

Ο άμεσος, είναι η δημιουργία εμπιστοσύνης με τους δυνητικούς πελάτες, αλλά και η ενημέρωση των ήδη πελατών σας.

Ο έμμεσος, είναι η αύξηση των πωλήσεων και έρχεται ως δευτερεύον σκοπός.

Και αυτό, γιατί ένα newsletter δεν πρέπει να έχει αυστηρά τη μορφή ενός διαφημιστικού μηνύματος και προώθησης.

 

  • Στόχος:

Η ενημέρωση του κοινού μας σχετικά με:

  • Ειδήσεις και ανακοινώσεις της εταιρείας.
  • Νέα έργα μας.
  • Διακρίσεις.
  • Νέες συνεργασίες.
  • Προσφορές.
  • Συμμετοχή σε εκθέσεις, εκδηλώσεις και διαγωνισμούς.
  • Νέες συμβουλές ενημερωτικού χαρακτήρα.
  • Παρουσίαση των καινοτομιών μας.
  • Παρουσίαση του φάσματος εργασιών μας.
  • Αναλύσεις και χρήσιμες συμβουλές.
  • Απαντήσεις σε συχνές ερωτήσεις, και πολλά άλλα.

 

Πλεονεκτήματα ενός newsletter:

man coffee cup pen

  • Χαμηλό κόστος (εάν επιλέξετε τον σωστό πάροχο).
  • Δείχνουν ότι δεν είστε στατικοί κι ενδιαφέρεστε για το αντικείμενό σας.
  • Είναι προσωποποιημένα, καθώς διαμορφώνονται με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις των πελατών.
  • Είναι άμεσα. Εάν ο πελάτης θεωρήσει ότι τον ενδιαφέρει (από τον τίτλο και μόνο) θα το δει, κι εσείς θα το ξέρετε!
  • Αυξάνουν την επισκεψιμότητα στο website σας, καθώς συνδέονται άμεσα με αυτό.
  • Αντίθετα με τα social media, όπου το κοινό σας μπορεί να "χάσει" μερικές δημοσιεύσεις σας, στο newsletter τις βλέπει πάντα.

 

Χρήσιμες Συμβουλές:

  • Επιλέξτε ένα θέμα σχετικό με τον τομέα σας, το οποίο θα ενδιαφέρει και το κοινό σας.
  • Αποφεύγετε εκφράσεις που μπορεί να παραπέμπουν σε διαφημιστικό προωθητικό μήνυμα και μην το χρησιμοποιείτε γι' αυτόν το σκοπό.
  • Το λογότυπό σας, είναι καλό να υπάρχει. Όμως μην κάνετε εισαγωγή με αυτό, καθώς μπορεί να απομακρύνει τον αναγνώστη.
  • Ο τίτλος αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους παράγοντες, για το αν ο πελάτης θα ανοίξει το email ή όχι. Προτιμήστε έναν σύντομο, σχετικό και ελκυστικό τίτλο.
  • Χρησιμοποιήστε γραφικά και όμορφες, σχετικές φωτογραφίες, όμως μην υπερβάλλετε.
  • Δώστε συμβουλές και χρήσιμα tips για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.
  • Το newsletter πρέπει πλέον να είναι responsive.
  • Δοκιμάστε να δείτε πώς φαίνεται το newsletter σας σε διαφορετικούς browsers και συσκευές.
  • Διαλέξτε μόνοι σας ένα έτοιμο template ή ζητήστε μας να φτιάξουμε κάτι ανάλογο με τις απαιτήσεις σας.
  • Το φόντο στο newsletter σας, πρέπει να είναι ξεκούραστο.
  • Απλό περιεχόμενο και design, ώστε να ο αναγνώστης να εστιάσει άμεσα στο σημαντικό.
  • Προσοχή με το όνομα του email σας: Όλοι οι πάροχοι email και οι ανιχνευτές spam θα αποκλείσουν το newsletter σας, αν έχει "ύποπτο" domain.
  • Alt-text tag: χρησιμοποιήστε το tag του εναλλακτικού κειμένου για τις εικόνες σας, σε περίπτωση που δεν φορτώσουν κάπου.
  • Τα email έχουν συνήθως μήκος 600pixels, καλό θα είναι να μην τα υπερβείτε.
  • Σκεφτείτε να φτιάξετε το newsletter σας σε δύο στήλες.

 

Πάρτε μερικές ιδέες για πρωτοποριακά newsletter designs στο Pinterest.

 

Δείτε ενδεικτικά μηνιαία κόστη που κυκλοφορούν στην αγορά για την αποστολή Newsletter:

newsletter monthly costs

 

 

Υπηρεσία Αποστολής Newsletter με το πιο ανταγωνιστικό κόστος της αγοράς:

BACY NEWSLETTER

 

Εγγραφείτε στο newsletter μας, για περισσότερα: 

 

Please publish modules in offcanvas position.