Το Google Analytics είναι η επίσημη πλατφόρμα της Google, αναλυτικών στατιστικών στοιχείων της επισκεψιμότητας των website.
Τι μου προσφέρει το Google Analytics;
To Google Analytics είναι ένα βασικό εργαλείο για την προώθηση μιας ιστοσελίδας γιατί με τα στατιστικά στοιχεία που μας δίνει απαντά σε βασικά ερωτήματα:
- Δείτε το ποιό είναι το πιο δημοφιλές από το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας και αξιοποιήστε το στο έπακρο.
- Γνωρίστε πόσο συχνά επισκέπτονται οι χρήστες το website σας και πόση ώρα μένουν στην κάθε υποσελίδα της ιστοσελίδας σας και σε ποιο υποσέλιδο την εγκατέλειψε.
- Δείτε πως βρήκε ο επισκέπτης την ιστοσελίδα σας ( μηχανή αναζήτησης, με ποιες λέξεις κλειδιά, σε ποιο υποσέλιδο της ιστοσελίδας μπήκε;).
- Έχουν πραγματική απήχηση οι διαφημίσεις σας σε άλλη ιστοσελίδα, πόσοι συνολικά ήταν οι ενδιαφερόμενοι από την εκάστοτε διαφήμιση και αν πρέπει να ανανεώσετε την διαφήμιση αυτή.
- Από πιο μέρος του κόσμου μπήκε ο επισκέπτης, καθώς και ποιές περιοχές έχουν την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα.
Η διασύνδεση του website με το Google Analytics σας παρέχει μια εξαιρετική ανάλυση για τον αριθμό των επισκεπτών του website σας ανά χρονικές περιόδους που θα επιλέξετε (ανά ημέρα, μήνα, χρόνο), την χρονική διάρκεια παραμονής τους στο website, τις πηγές από τις οποίες προήλθαν (μηχανές αναζήτησης, άλλα website κ.α.), την τοπογεωγραφική τους προέλευση, τις λέξεις κλειδιά με τις οποίες σας βρήκαν, τις σελίδες και το περιεχόμενο που είδαν.
Έτσι μπορείτε άμεσα να προωθήσετε την ιστοσελίδα σας στην αγορά απόλυτα στοχευμένα άρα και αποδοτικά.
Τι Ελέγχει Το Google Analytics;
1. Αναζήτηση ιστοσελίδας: Οδηγήστε τους επισκέπτες σας στον προορισμό τους γρηγορότερα.
Όταν οι επισκέπτες δεν μπορούν να βρουν αυτό που ψάχνουν, πραγματοποιούν αναζήτηση. Με την Αναζήτηση ιστοσελίδας, στο Google Analytics μπορείτε να ανακαλύψετε τι ψάχνουν πραγματικά οι επισκέπτες σας. Εντοπίστε ευκαιρίες για νέα προϊόντα και επιταχύνετε τη διαδικασία μετατροπής.
2. Ανάλυση στη σελίδα σας: Δείτε πώς κινούνται οι επισκέπτες στην ιστοσελίδα σας.
Όταν εξετάζετε τις αναφορές του Google Analytics, μερικές φορές είναι δύσκολο να οπτικοποιήσετε τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι επισκέπτες σας στην ιστοσελίδα σας. Χρησιμοποιήστε την Ανάλυση στη σελίδα σας για να αναλύσετε οπτικά τον τρόπο που κινούνται οι επισκέπτες σας.
3. Ανάλυση ταχύτητας ιστοσελίδας: Ανακαλύψτε τυχόν λειτουργικά προβλήματα πριν από τους πελάτες σας.
Όλοι γνωρίζουμε πόσο αγχωτική είναι η αργή φόρτωση μιας ιστοσελίδας και πόσο μπορεί να βλάψει την κατάταξή μας στις αναζητήσεις της google. Δείτε πόσος χρόνος χρειάζεται για να φορτώσουν οι σελίδες σας με το PageSpeed Insights του Google Analytics. Εντοπίστε και επιδιορθώστε τις αργές σελίδες και κάντε τους επισκέπτες σας πιο χαρούμενους.
4. Παρακολούθηση συμβάντων: Μελετήστε τι κάνουν οι επισκέπτες σας στην ιστοσελίδα σας.
Είναι πραγματικά χρήσιμο να κατανοήσετε το πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες σας με τις σελίδες σας. Δείτε πόσο συχνά αλληλεπιδρούν με στοιχεία Flash και AJAX ή κάνουν κλικ για παράδειγμα στους συνδέσμους για τη λήψη αρχείων. Μπορείτε ακόμη, να ρυθμίσετε την παρακολούθηση συμβάντων για να δείτε με περισσότερη λεπτομέρεια τον τρόπο που συμπεριφέρονται οι επισκέπτες σας.
5. Κάντε αποτελεσματικότερο το πρόγραμμά σας στο AdSense.
Το AdSense επιτρέπει σε ιδιοκτήτες ιστολογίων και εκδότες περιεχομένου να βγάζουν χρήματα από τις διαφημίσεις τους. Το Google Analytics μπορεί να εισαγάγει δεδομένα του AdSense απευθείας για να σας βοηθήσει να προβάλετε τις διαφημίσεις σας στο καλύτερο δυνατό σημείο στο website σας.
Πηγή: www.google.com
Top secret από την BlB.gr:
Τα queries της ιστοσελίδας σας, δηλαδή τα ερωτήματα.
Ποιες λέξεις κλειδιά αναζήτησαν οι επισκέπτες σας στην Google και βρήκαν την ιστοσελίδα σας;
Με απλά λόγια, σε ποιες λέξεις βγαίνετε;...
Είναι πολύ σημαντικό να γνωρίζετε σε ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνει η ιστοσελίδα σας στα αποτελέσματα της Google, γιατί έτσι μπορείτε στοχευμένα να προωθήσετε το website σας στον παγκόσμιο ιστό.
Στην BLB.gr ειδικευόμαστε στην μελέτη την βασικών λέξεων για το website σας και σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες λύσεις.
Τι ελέγχει το Google Analytics;